2009年7月31日星期五

行行快語

剛滿28個月的行行, 又講d乜呢?

xxxxxxxxx
"媽咪你唔好講咁多野啦." (早餐桌上行行媽叨嘮行行爸時)
xxxxxxxxx
"你唔好鬧佢啦." (行行爸向新到任的印姐姐訓話時)
xxxxxxxxx
"我唔識唱呢首歌呀媽咪! 呢首好難唱呀, 我唔識啊!" (看Zippy, 唱完飲歌 "ABC song" 後, 扁著嘴說.
xxxxxxxxx
"有乜野我可以幫手呢?" (搬屋倒數兩天全家總動員翻轉間屋入箱時)
xxxxxxxxx
"但係我未交玏課比梁主任喎..." (行行媽重申今天過後就不再到每天上學的幼兒園上學)
xxxxxxxxx
"部吸塵機條喉係邊個插好架?"
"係我囉!"
"啊, 點解你會識插ge?"
" 因為我大個女囉!"

沒有留言: