2009年10月11日星期日

人肉錄音機

為行行當 "陪瞓" 專員.

"我開CD比你聽..." (那首催眠曲 "Wo Yi Daogao" (註: 原歌名為 "我以禱告來到祢跟前"; 行行管叫它 "Wo Yi Daogao ")--加上另外一首催眠曲--由行行幾個月大就一直用到現在)

"我唔要!"

"你唔要聽歌?"

"我唔要 'Wo Yi Daogao '."

"咁要乜野?"

"我要 'Ku Mau Cinta Yesus Selamanya'." (雖然咬字唔正,但知行行講乜, 阿媽真係眼都大埋)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

事緣, 前晚行行扭計不肯在房裏睡, 要媽媽抱著在客廰梳化睡, 沒有CD機, 行行媽就隨口唱自己中意的歌, 第一同第二句歌詞就係 "Ku Mau Cinta Yesus Selamanya". 雖然向來無乜唱呢首歌比行行聽, 但可能已經扭到攰, 唱兩唱, 行行已經睡著.
琴晚, 行行如常在房睡. 按前一晚經驗, 行行媽懷疑首歌有安神作用, 食髓知味, 又再重施故技, 唔開CD, 清唱返首印尼文歌. 原來行行中意喎, 好快, 又瞓著.
但估唔到, 今晚, 佢已經識自己 "點唱" .

沒有留言: