2010年2月5日星期五

唔駛驚!

清晨窗外忽然响起: doo---doo----doo---, 應該是甚麼車在倒車吧.
行行朝媽媽說: 你唔駛驚, 過嚟我攬住你吖! (吓? 乜你覺得我驚咩?)

傍晚時隔著天花板傳來: dung---dung----dung-----, 應該是樓上哪人家在搬箱倒槓吧.
行行朝媽媽說: 你唔駛驚, 過嚟我攬住你吖! (吓? 乜你覺得我驚咩?)

晚上看故事講到大壞蛋出場,
行行朝媽媽說: 你唔駛驚, 過嚟我攬住你吖! (吓? 乜你覺得我驚咩?)

xxxxxxxxxxxxx
唔驚唔驚, 有妳在媽媽就乜都唔驚.......又或者, 就算驚, 都可以頂-------硬--------上-----------!!!

沒有留言: