2010年10月29日星期五

閑談 (一)

下班回家, 跟三歲七個月的妳談辦公室八卦經.

我: “S今日好唔開心, 喊呀.” S是我那位超能幹的同事.
妳: “佢點解唔開心呢?” 幾個月來一直缺了一位同事, 近兩個月又適逢所有最忙的工作都堆在一起, 大家超時工作了個多月, 總算把工作順利完成, 但刻薄成性的老闆竟還有餘暇挑剔為她盡心盡力的S.
我: “老闆好曳, 激到S喊.”
妳: “咁老闆有無激到你喊呀?”
我: “無, 佢無激我, 但佢激到S喊真係太曳啦.”
妳: “咁你聽日返工會唔會鬧佢?”
我: “唔會. 但我會祈禱求天父好好管教佢.”
妳: “仲有要叫佢唔好成日要人咁遲放工, 因為人地要返屋企湊小朋友.”
我: “係.”
妳: “你聽日見到老闆, 比個大交叉佢!” 妳舉起兩只前臂交叉著 — 這是幼兒園裏遣責人的Body Language.
我: “好! 一於要比個大交叉老闆. 個剔就比行行啦!”

妳笑得小眼睛都彎了.

沒有留言: